STATUS BANOR OCH RANGE SAMT ÖPPETTIDER

DRIVINGRANGE: Öppen

ÖSTRA

BANAN: 10 hål öppna med vintergreener

KANSLI: Stängt för säsongen. Städvecka 18-23/3.

DRIVINGRANGE: Öppen

Spel på två härliga banor!

Välkommen till Varbergs Golfklubb

Klubben med två fantastiska golfbanor, Östra och Västra och där du kan bo på banorna. Våra krögare kan idag erbjuda allt från konferenspaket för ditt företag, en golfhelg med kompisgänget till ett träningsläger för juniorlaget.

Västra Banan har som sitt signum stora greener och finns i en natur med hedkaraktär. När det blåser är det en riktig utmaning att hålla ihop spelet och komma in med ett gott resultat.

Östra banan är en vacker skogs och parkbana vid den trolska Grimsjön. Utmaningen här är små ondulerade greener och på sina ställen smalt från tee.

Varbergs Golfklubb är en klubb som skall kunna erbjuda spel på två av de bästa banorna i regionen, med helt skilda karaktärer. Ambitionen skall vara en golfklubb där medlemmar och gäster erbjuds en spännande golfutmaning och ett gästvänligt bemötande.

TVÅ BANOR - DUBBEL SPELGLÄDJE!

Bo hos oss

Boende på våra banor

Upplev den ultimata golfupplevelsen hos Varbergs Golfklubb, där vi erbjuder ett unikt boende precis vid kanten av våra golfbanor. Våra välkomnande hotell ligger perfekt placerade för att ni ska kunna vakna upp till en fantastisk utsikt över såväl östra som västra banan, och bara steg från första tee.

För de som föredrar en mer personlig boendeupplevelse erbjuder vi även bekväma ställplatser för er husbil, belägna i direkt anslutning till båda banorna.

Ta chansen att boka er nästa golfresa med oss redan idag.

Boka boende Västra banan Boka boende Östra banan

Äta på Varbergs golfklubb

Café & Bistro Östra
Café och reception
Stängt för säsongen

Bistro

Kiosken Västra

Stängt för säsongen

Händer på Varbergs golfklubb

MARS

Städvecka på Östra

2024-03-18 Kl 09:00 - 2024-03-23Kl 12:00
MARS

Vårårsmöte 2024

2024-03-26 // TISDAG Kl 18:00 - 20:00

Grönt-kort kurs 1

2024-04-06 // LÖRDAG Kl 10:00 - 11:00
Västra

Vårt instagramflöde

Följ oss!

Välkommen att följa oss på Varbergs GK på sociala medier. Här hittar ni vårt facebook-flöde och längre ner på sidan vårt Instagramflöde! Vi ses där ute!

Nu händer det grejer på Västra Rangen!

Hitta till oss

Hitta till Varbergs Västra

Varbergs Västra ligger precis bredvid E6.an

Öppettider Kansli Västra
Våra öppettider och telefontider är:

Måndag - Torsdag kl. 09.00-12.00

Mail: info@varbergsgk.se

Hitta till Varbergs Östra

Varbergs Östra ligger en liten bit öster om Varberg. Du är välkommen till en härlig skogs och parkbana som inbjuder till spel för hela familjen!

ÖPPETTIDER

Reception