Närmre golfbanan kan du inte bo än på

Varbergs GK Västra Hotell

Här kan du nästan bo på banan. I våra ljusa och trevliga hotellrum med egen uteplats och tillgång till eget förråd för förvaring av klubbor och annat du inte vill lämna i bilen. I rummet finns TV och trådlöst nätverk. När du bokar ditt rum på Varberg GK Västra Hotell, bokar vi även dina starttider.
Ett stenkast från ditt rum finner du vår restaurang där du kan njuta av allt från vällagad husmanskost till en gourmetmiddag!

Pris och bokning på Varbergs GK Västra Hotell

Njut av en fantastisk utsikt i en hemtrevlig och naturskön miljö på

Varbergs GK Östra Hotell

Njut av våra fräscha rum och känn lugnet i våra vackra omgivningar bland skogar och gröna nyklippta gräsmattor. Närheten till vackra Grimsjön och populära GeKås i Ullared gör vår anläggning till ett populärt resmål.
Vi har sex dubbelrum och en svit med två sovrum med dubbelsängar. Samtliga rum har egen dusch och toalett, med undantag för vår svit där fyra personer delar på ett badrum. Alla rum ligger i huvudbyggnaden och våra hotellgäster har fri tillgång till wi-fi, bastu och biljard.
Pris och bokning på Varbergs GK Östra Hotell

Nära till allt

Varbergs GK Västra Ställplatser

På Varbergs GK Västra kan vi erbjuda upp till 8 platser med tillgång till el i naturskön miljö. Som gäst har man tillgång till omklädningsrum med dusch och bastu. Restaurang, driving range, puttinggreen, chippinggreen och padel - allt ligger inom 50 meter från ställplatserna.

Boka Ställplats Varbergs GK Västra

Varbergs GK Östra Ställplatser

På Varbergs GK Östra kan vi erbjuda upp till 6 platser med tillgång till el. Platserna ligger på vår stora parkering. Som gäst har man tillgång till omklädningsrum med dusch. I klubbhuset finns restaurang, varuautomat och sällskaps utrymmen med biljardbord. Klubbhus, driving range och puttinggreen ligger inom 75 meter från ställplatserna.

Boka ställplats Varbergs GK Östra