Ladies Only training camp 2024

Starta upp säsongen på Varbergs GK Västra …. En av Västsveriges mest kompletta golfanläggningar.
Den 12 - 14 maj har Du chans att i sällskap med andra tjejer, få en bra start på säsongen, tillsammans med våra tränare.
Ladies Only är för Dig, som vill utveckla ditt golfspel, njuta av god mat och dryck, samt spela omväxlande golf, tillsammans med vänner och nya bekantskaper.

Vad ingår?

Del i dubbelrum x  2 nätter
Golfträning i grupp med Pro
Två greenfee á 18 hål inkl. tävling med prisbord
Frukostbuffé x 2
Lunch x 3
Välkomstbubbel
2-rätters middag x 2

Pris: 4295:-
Enkelrumstillägg 600:-

Spela på Varbergs Golfklubb - greenfeepriser 2024

Greenfee på Varbergs Golfklubb

Varberg bjuder på två härliga banor - Östra och Västra.

Om Östra banan: En öppen och inbjudande skogs och parkbana i Hallands inland med fantastiska vyer över Grimsjön. I klubbhuset finns ett välutrustat hotell med 8 dubbelrum.

Om Västra banan: Västra banan har karaktären av en hedbana med stora snabba greener och vackra svingelruffar och upplevs som utmanande för både hög- och låghandicapade spelare. Banan har generösa landningsområden för höghandicaparen och smala för låghandicaparen.

Välkomna till Varbergs Golfklubb Två banor - Dubbel spelglädje!

Greenfeesamarbeten

Varbergs golfklubb har greenfeesamarbete med följande klubbar; Forsgårdens GK, Kungsbacka GK, Isaberg GK och Björnhults GK. Fullständiga villkor för de olika klubbarna hittar ni på sidan för greenfeepriser.

Greenfeepriser 2024