Välkomna till Varbergs golfklubb för att spela Er företagsgolf.

Vi erbjuder två förstklassiga anläggningar/ banor som väl svarar upp mot de behov som just ditt företag vill ställa på en lyckad kunddag.
Om Ni väljer att ha en shotgunstart eller en löpande tävling, så kan vi självklart arrangera detta efter önskemål.
Vi sköter allt praktiskt, från lottning av tävlingen, skriva ut scorekort, ta fram resultatlistor och annat som ni vill ha hjälp med, för att ni skall få tid över till era kunder. Behöver ni en golfbil för att ge era tävlande support så löser vi naturligtvis det.

Vi har mycket bra restauranger i nyrenoverade/nybyggda lokaler på både Västra och Östra banan, med plats för sällskap upp till 120 personer och vi ser gärna till att avslutningen blir en kulinarisk upplevelse.

På Västra finns det kiosk efter 5 resp 10 hål och på Östra passerar man klubbhuset efter nio hål.

Vi erbjuder också möjlighet för er att bo över på våra båda banor. På Västra banan har vi plats för 24 personer och på Östra banan för 16 personer. Vill ni starta dagen med en konferens, kan vi erbjuda konferenslokaler för upp till 15 personer.

Hör av Er till marknad@varbergsgk.se som löser just Era önskemål.