VI BEHÖVER BLI FLER!

För att göra vår juniorträning ännu bättre och kunna utöka antalet juniorer så behöver vi även ideella föräldrakrafter som i de flesta andra föreningar.

John kommer att ihop med klubbchef och styrelsen att jobba med planeringen och organisationen av vår juniorverksamhet och vi ser det som en viktigt del att även få in ett föräldraperspektiv där vi kan få kontinuerlig feedback och där vi kan utvärdera verksamheten för att bli ännu bättre.

Inga förkunskaper krävs. Det enda som behövs är att du tycker golf är roligt och du tycker det är viktigt att juniorerna är verksamma på klubben. Ju fler vi är, ju mindre arbetsbörda blir det på varje individ.

Din uppgift kan tex vara att bistå John vid spelträning, dela ut flyers, fylla på vatten, hjälpa till att ta fram och plocka bort material före och efter träning mm. Vi är tacksamma för alla som kan och vill hjälpa till. Om du är intresserad kontakta John Bengtsson på junior@varbergsgk.se

Vi som är juniorkommittén är:

Peter Andersson
Elisabeth Hammar