Varbergs GK söker Banchef

Publicerat: 2024-01-31 - 12:00

Är du redo för en karriär i världsklass? Varbergs Golfklubb, med sina exklusiva anläggningar – Östra och Västra, söker nu en ambitiös och erfaren Banchef för att leda golfklubben mot nya höjder.

VARFÖR VARBERGS GK?

Välkommen till Varbergs GK, där golf är mer än bara en sport – det är en livsstil. Med över 2000 medlemmar och 10 000 gästspel under 2023 är vi en av Sveriges mest framstående golfklubbar. Vi stoltserar med inte en, utan två 18-hålsanläggningar, strategiskt belägna bara ett slag ifrån varandra. Våra golfbanor är konstverk i sig, och vi söker nu en passionerad Banchef som kan leda dem in i framtiden.

DITT UPPDRAG

Som Banchef på Varbergs Golfklubb är din huvudsakliga uppgift att skapa en golfupplevelse utöver det vanliga. Du kommer att vara mycket viktig i arbetet med att förverkliga banans strategi och samarbeta med vårt dedikerade team för att förvalta och utveckla klubben. Dessutom kommer du att vara en nyckelfigur i vårt arbete med att miljöanpassa och forma framtidens banskötsel.

VEM ÄR DU?

Vi letar efter dig – en passionerad ledare med öga för detaljer och en kärlek för golf. Du är inte bara en expert inom grönyteskötsel, utan även en lagspelare som värdesätter positivitet och starka relationer. Du är redo att ta plats i vår ledningsgrupp och Styrgruppen för Bättre Spelupplevelse. Erfarenhet av projektplanering och ekonomiskt sinne är dina verktyg, och din förmåga att kommunicera på svenska är oslagbar.

För att lyckas tror vi att du har flera av följande kvalifikationer:

•    Goda ledaregenskaper
•    Planeringsfärdigheter och innovationskraft
•    Ekonomikunskaper
•    Utomordentlig kommunikationsförmåga på svenska
•    Datorvana
•    Flerårig erfarenhet av grönyteskötsel
•    Golfspelare med djup förståelse för spelet
•    Erfarenhet av projektplanering
•    HGU-utbildning eller motsvarande
•    Yrkesbevis på sprutcertifikat
•    Förmåga att organisera och prioritera
•    B-körkort

Meriterande:

•    Kunskap inom fordonsmekanik
•    Chefserfarenhet
•    Erfarenhet av Systematiskt Arbetsmiljö Arbete

KONTAKT

Tror du att du är den perfekta matchen för Varbergs Golfklubb? Skicka in din ansökan, inklusive CV och ett personligt brev, senast den 1/3 till klubbchef@varbergsgk.se. Intervjuer sker löpande, så vänta inte för länge! Varbergs GK samarbetar med FSK People i denna rekrytering.

Har du frågor? Kontakta Peter Bengtsson, klubbchef, på 0704-85 07 93 eller klubbchef@varbergsgk.se.

Varmt välkommen att bli en nyckelspelare i Varbergs GK-familjen!

Med vänliga golfhälsningar,
Personalen på Varbergs GK